Інформація для педагогів
Аутизм буває різним.
Але від цього легше не стає, і саме знання, що ти — у своїй спектральній нормі, і це нормально, може дати людині змогу дихати вільно.
Тому завжди варто шукати далі — чому людині важко і як їй можна допомогти. Бо вимога ніколи не про «аутизм» чи «не аутизм».
Вимога завжди одна: як допомогти цій людині.
Коморбідних - ідучих поряд діагнозів може бути багато. і іноді депресія або тривожність, або ОКР ідуть самі по собі, а іноді вони можуть відкрити, що основна проблема у недіагностованному аутизмі. тому якщо є щось зі списку - скріну - то варто звернути увагу на:
Аутизм (Autism Spectrum Disorder, ASD) — це нейророзвитковий стан, що впливає на спосіб сприйняття, мислення, взаємодії та комунікації людини.
Social Communication — Соціальна комунікація - труднощі з використанням і розумінням мови, невербальних сигналів, чергування у спілкуванні.
Social Interaction — Соціальна взаємодія → складність у побудові й підтримці стосунків, емоційних контактів, взаємності у спілкуванні.
Social Imagination — Соціальна уява → обмежена гнучкість мислення, труднощі з уявленням можливих наслідків дій або перспектив інших людей.
Діагноз — це лише напрямок, у яких розділах літератури шукати допомогу. а без правильного напрямку людині буде ставати гірше. (всим не діагностованим присвячується) репост і плюсик


Немає коментарів:
Дописати коментар