понеділок, 20 березня 2023 р.

Міжнародний день ЩАСТЯ

Щастя – бачити радісні та щирі дитячі посмішки
✨ Щастя – бути поруч із рідними
✨ Щастя – здоров‘я близьких людей

З Міжнародним днем щастя вас! Цінуйте та бережіть кожну мить

Афірмації про щастя;
Моє життя наповнене щастям, і кожен день приносить мені радість.

Я вибираю бути щасливою людиною, позитив наповнює мене кожен день.

Щастя наповнює мене після пробудження, світ грає яскравими фарбами.

Все, що я роблю, приваблює щастя в моє життя.

Сьогодні прекрасний день для того, щоб залучити в життя щастя. Кожен вчинок наповнює мене енергією і робить моє життя прекрасним.

Щастя криється в дрібницях, і я радію навіть найменшим своїм успіхам.

Мене оточують дивовижні люди, які роблять мене щасливою людиною.

Я люблю себе і весь світ, що мене оточує. Любов живе в мені і робить мене щасливим щодня.

Моє серце веде мене шляхом щастя. Я вибираю той шлях, що мені під силу. Я транслюю в простір щастя і любов.

Я - частина цього світу, який створений для щастя і процвітання. Щодня в моїх силах зробити навколишній мене простір кращим, і це робить мене щасливим.

Я щаслива людина і я можу дарувати щастя своєму оточенню.
Віра в краще дає мені стимул рухатися далі. Я дізнаюся нове і залучаю в життя благополуччя.

Я прекрасна людина, і в мені все гармонійно.

Моє життя прекрасне і захоплююче. Кожен її день наповнений відкриттями і новими позитивними емоціями.

Я прокидаюся в прекрасному настрої і точно знаю, що цей день буде особливим. Він принесе мені лише позитив і зробить мене ще щасливішим.

Я щодня налаштовуюся на позитив і відчуваю, як щастя наповнює мене, а тривоги йдуть у небуття.

Заповітні мрії сповняються, коли ти щасливий. Моє життя складається з щастя, і в ньому є місце тільки позитивним емоціям.

Я насолоджуюся своїм життям, кожен день я бачу прекрасний світ і чуйних людей, готових прийти на допомогу.

Кожна мета наближає мене до успіху. Я рухаюся в спокійному режимі, раз за разом піднімаючись по особистій драбині, що веде мене на вершину щастя.

Я заслуговую щасливого життя. Все, що відбувається зі мною, веде мене до процвітання.

Погані думки йдуть геть, і ранок починається з приємних звісток. Щасливе життя доступне мені щосекунди, і я беру долю в свої руки.

Я з вдячністю сприймаю труднощі на своєму шляху. Вони вчать мене бути сильнішими і дають право радіти їх подоланню.

Я знаходжу щастя в тому, що роблю. Моя професія робить мене значущою частиною цього світу. Своєю працею я допомагаю оточенню.

Я відпускаю зло, яке робить мене слабким, і насолоджуюся позитивом.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Колективна робота дітей на тему:"ЩАСТЯ - це коли..."

ФОТОЗВІТ  Колективна робота дітей  на тему:"ЩАСТЯ - це коли..."        ДІТИ СЕРЕДНЬОЇ ТА СТАРШОЇ ГРУПИ СТВОРИЛИ КОЛАЖ на тему : &q...