понеділок, 1 травня 2023 р.

Що таке афірмації?

 

Що таке афірмації?

      Афірмації — це позитивні фрази або затвердження, які використовуються для того, щоб кинути виклик негативним або марним думкам.

      Це швидко, просто і безкоштовно: все, що тобі потрібно зробити, це вибрати фразу і повторити її про себе.

      Ти можеш використовувати позитивні твердження, щоб мотивувати себе, заохочувати позитивні зміни у своєму житті або підвищувати самооцінку. Якщо ти сама собі вселяєш комплекси, можна використовувати позитивні твердження, щоб боротися з цими часто підсвідомими паттернами і замінити їх більш корисними.

      Афірмації на кожен день — це короткі фрази, які містять у собі позитивне твердження. Впливаючи на підсвідомість, вони програмують нас на певний результат, покращуючи настрій, вселяючи впевненість і віру в свої сили. Оскільки наша підсвідомість здатна реагувати на позитивні і негативно забарвлені фрази, які ми постійно повторюємо про себе, ми здатні керувати нею за допомогою цих тверджень.

Як їх використовувати?

       Вибери найбільш підходящі тобі затвердження з тієї сфери життя, яка тебе турбує. Випиши їх собі і повторюй кожен день. Наприклад, якщо тебе турбує здоров'я, то під час тренувань для сил і мотивації повторюй: "я регулярно займаюся спортом, щоб зміцнити своє тіло".

       Можеш повторювати їх вранці, щоб привести думки в порядок перед майбутнім днем ​​або на ніч, щоб добре і міцно спати.

      Зроби свої улюблені афірмації заставкою на телефоні, щоб весь час бачити їх і не забувати. Можеш начитати їх собі на диктофон і прослуховувати, коли опускаються руки.

      Повісь над робочим столом постер з улюбленою афірмацією, щоб не втрачати мотивацію й енергію.

        Бувало у тебе таке: тільки подумаєш про щось погане, і воно відразу збувається? Впевнені, не раз. Настільки потужна сила самонавіювання, що вона дійсно впливає на події в житті. Пропонуємо тобі продовжувати цю практику, тільки вже з позитивними думками.

Переваги щоденних афірмацій

     Так, від коротких і помітних фраз, які ти кожен день повторюєш знову і знову є досить велика користь.

   Афірмації:

ü знижують рівень стресу, що погіршує здоров'я

ü роблять тебе і твої думки більш усвідомленими, проганяючи таким чином негатив з твого життя

ü концентрують увагу на завданнях. Постійно утримують розум "в зоні мети"

ü допомагають зосередитися на цілі, служать стимулом і мотивацією

ü допомагають дивитися на дрібниці в перспективі

ü підтримують стан подяки і радості в житті

ü деякі дослідження доводять, що у оптимістичних людей більш здорове серце

Афірмації на гроші

Я сприймаю багатство як ключову частину свого життя.

Я здатна подолати будь-які перешкоди в грошах, які стоять на моєму шляху.

Я можу досягти своїх грошових цілей.

Сьогодні я зобов'язуюсь здійснити свої фінансові мрії.

Я хочу більше грошей. І це нормально.

Для мене легко і природно бути процвітаючої і успішною.

Моє життя наповнене здоров'ям і багатством.

Наближається достаток, я це заслуговую і приймаю.

Приймаю і отримую несподівані гроші.

Приймаю і отримую несподіване благополуччя.

Грошей у мене більш ніж достатньо.

Я заслуговую заробляти більше грошей.

Я завжди відкриваю для себе нові джерела доходу.

Гроші приходять до мене як очікуваними, так і несподіваними способами.

Я відкрита для отримання всього багатства, яке мені приносить життя.

Коли мова заходить про гроші, я намагаюся з усіх сил.

 

Афірмації на любов

Я відкрита і готова дарувати і отримувати любов.

Я гідна любові.

Я приймаю себе такою, яка я є, і розвиваю любов до себе.

Я вірю, що любов знайде мене.

Справжня любов починається всередині.

Мене люблять і плекають друзі, родина і близькі.

Я демонструю здорові, люблячі відносини.

У мене є нескінченний запас любові, який я можу віддавати і отримувати.

Я випромінюю любов.

Любов, яку я шукаю, хоче зустрітися зі мною.

Я вірю, що моє серце приведе мене до справжнього кохання.

Я відпускаю весь минулий біль і готова знову стати вразливою в любові.

Я віддаю перевагу любові страху.

Я залучаю доброго, ніжного, люблячого партнера.

Я пропоную прийняття, підтримку і любов своїм друзям і родині.

Я відчуваю себе коханою повністю такою, яка я є.

Усередині мене багато любові, якої я можу поділитися з іншими.

Інші люди дорожать моєю любов'ю.

Мені не потрібно нічого робити, щоб заслужити любов.


 

Афірмації на здоров'я

Я здорова, сповнена енергії і оптимістична.

Моє тіло, розум і душа працюють разом, щоб зберегти моє здоров'я.

Я вдячна за свою життєву силу і енергію.

Моє тіло здорово і повно енергії.

Моя імунна система сильна і справляється з будь-якими бактеріями, мікробами або вірусами.

Я люблю все в своєму тілі.

Я ціную унікальні риси свого тіла.

Люди знаходять мене сексуальною і бажаною.

Я посилаю любов і зцілення кожному органу свого тіла.

Моє тіло видужує, і я відчуваю себе краще з кожним днем.

Все, що я думаю, говорю і роблю, робить мене більш здоровою.

При копіюванні матеріалів, посилання на сайт обов'язкове. Всі права захищені. © https://bhub.com.ua/uk/afirmatsiyi-na-kozhen-den-shho-tse-take-i-yak-yih-vykorystovuvaty

Немає коментарів:

Дописати коментар

ЗДО №3 "Веселка" отримав сертифікат за участь у конкурсі для дошкільнят "Власна монета"

  Вітаємо з отриманням електронного сертифіката!   Дякуємо, що долучаєтеся до заходів Національно банку України з фінансової грамотності.   ...